A webportál üzemeltetője https://kepekfalra.hu

Mivimo s.r.o
B. Nemecova 43
990 01
Veľký Krtíš
Szlovákia

IČO: 52 300 994
Adószám: 2120971864

Felelős személy és kapcsolat

Felelős: Michal Bevíz

Kapcsolat:

Tel: +421 915 830 932

E-mail: info@kepekfalra.hu

Hétfõ-vasárnap 00: 00-23.59

1) A regisztrációról

„Kijelentjük, hogy az adatokat kizárólag azonosítási célokat szolgál, ha vásárol a cég” Mivimo s.r.o „és nem adjuk ki harmadik félnek, vagy más módon visszaéltek. Megerősítése regisztrációs elfogadja a kapott ajánlatot e-mailek internetes üzleti vállalkozás” Mivimo s.r.o ”.

A megrendelések regisztrálás nélkül történhetnek.

2) A megrendelés és a megrendelés felszerelése, beszerzési szerződés

Rend vevő javasolt vásárlási megállapodás és a vásárlási megállapodás megkötésének pillanatában szállítás egy kötelező érvényű megállapodás a vevő és az eladó ezzel a javaslattal (kötelező megerősítését megrendelést az eladó). Azóta kölcsönös jogok és kötelezettségek keletkeznek a vevő és az eladó között.

A vevői szerződés megkötésével a vevő megerősíti, hogy megismerkedett ezekkel a feltételekkel, beleértve a követelés feltételeit is, és egyetért velük. E feltételek mellett a vevő megfelelő módon ismeri a megrendelést és lehetőséget kap arra, hogy megismerkedjen velük.

Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést vagy annak egy részét a vásárlási szerződés megkötése előtt visszavonja az alábbi esetekben: az áru már nem gyártott vagy szállított, vagy az áru ára jelentősen megváltozott. Abban az esetben, ha ez megtörténik, az eladó azonnal kapcsolatba lép a vevővel a következő eljárás megegyezésével. Abban az esetben, ha a vevő már megfizetett egy részét vagy a vételár teljes összegét, ezt az összeget átutalja a számlájára, a vételi szerződés nem jön létre.

Az áruház által fogadott összes megrendelés kötelező. A megrendelés törölhető a küldemény elküldése előtt. Ha a megrendelést a szállítás előtt törlik, és felszállítják, az ügyfél kérheti az áruk feladásával kapcsolatos költségek megtérítését. Ön automatikusan értesíti a megrendelés átvételét e-mailben. Az egyes termékek részleteiben, még a megrendelés visszaigazolásakor is feltételezzük, hogy a készlet nem áll rendelkezésre. Minden elem megmutatja, hogy az áru raktáron áll-e vagy sem. Ha az áru nincs raktáron vagy beszállító raktárában, azonnal tájékoztatjuk Önt a következő szállítási dátumról.

A megbízás törlése

Ha a megrendelését 12 órán belül törli, a megrendelést töröltük. E-mailt küldhet vagy törölhet telefonon. A megrendelés törlésekor meg kell adnia a nevét, az e-mail címét és a rendelési számot.

3) Tömegközlekedési módok:

Személyes előfizetés

A rendelés ugyanazon a napon vehető igénybe, feltéve, hogy a megrendelt áru raktáron van. Más esetekben tájékoztatni fogjuk Önt. A megrendelést “08:00 és 16:00 között” lehet választani, ezt követően a megállapodás megkötése után.
Panaszok lehetségesek a kézbesítéstől számított 3 napon belül, feltéve, hogy a kár nem volt nyilvánvaló átadáskor!

A GLS futár által szállított termékek.

A szállítás, hacsak másképp nincs feltüntetve, 1300 Ft.

Ha a megbízó nem érkezik meg, kézbesítési értesítést kap, és az azt követő szállítás a következő munkanapon történik.

Egyes különösen nehézkes, nehéz vagy egyébként rosszul szállítható termékek esetén a szállítási költség megemelhető. A szállítási költség azonnal megjelenik a szállítási mód kiválasztása után. Panasz csak letöltéskor lehetséges!

VIGYÁZAT! Ha a csomag láthatóan sérült, vagy ha a védőszalag meghibásodott, akkor az igényt közvetlenül a fuvarozóra kell vinnie. A szállításból eredő károkért a szállító nem felelős.

A küldeményt általában a küldemény második napján szállítják. Az ügyfél e-mailben értesül.

4) Garancia

A csomagban mindig talál egy adót tartalmazó dokumentumot. A jótállási időtartam a dokumentumban megadott időpontban kezdődik. A termékre vonatkozó garanciális időtartam részletes. A vitatott esetekben a szavatossági időtartam 5 (öt szó) nappal meghosszabbítható a szállítási idő helyére.

5) A vásárlási szerződéssel való ellentmondás – általános információ

Abban az esetben, ha az ügyet megérkezik a vevő nem felel meg a szerződés (a továbbiakban: „konfliktus a szerződés”), a vásárlónak joga van az eladó ingyenesen és késedelem nélkül az ügy került az állam a megfelelő adásvételi szerződés szerint a vevő követelményei vagy az áru helyettesítése vagy javításával; ha ilyen eljárás nem lehetséges, a vevő az ár megfizethető árengedményt kérhet, vagy visszavonhatja a szerződést. Nem ez a helyzet akkor, ha a vevő az ügy átvétele előtt megvitatta az ellentmondást a vételi szerződéssel vagy a vételi szerződéssel való ellentmondással. Ellentmondás a vételi szerződéssel, amely vége

tudja számított hat hónapon belül a kézhezvételétől dolgok, tartják ellentmondás meglévő már a hatalomátvétel, ha nem mond ellent a dolgok természetéből, és ha bizonyított opak.Na termékek nyújt garanciális időszak adott zákonom.

6) fogyasztók azon jogát, hogy megszünteti az adásvételi szerződés

zmluvyAk zárva által távközlő eszközök (E-kereskedelem), a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni számított 14 napon belül a termék átvételét. Ebben az esetben a fogyasztó kapcsolatok az eladó és a legjobb írásban kijelenti, hogy eláll a szerződéstől, amely a rend, a vásárlás dátumát és számlaszámát a visszatérítést. A pénzt a vállalat székhelyén is készpénzben lehet visszafizetni. A szerződéstől való visszavonást legkésőbb a 14 napos időszak utolsó napján kell leadni. Különleges esetekben, lehet, tekintettel a körülményekre a kiterjesztett visszatérítési időszak, de legfeljebb 30 napon doručenia.Toto rendelkezése a törvény nem lehet látni, ingyenes kiadó árut. Fogyasztói használata esetén az elállási jog számított 14 napon belül a teljesítmény, a vállalkozó ad ki mindent a vételi szerződést megkötötték. Ha ez nem is lehetséges (pl. Közben az árut megsemmisítik vagy fogyasztanak), a fogyasztó köteles pénzbeli kártérítést cserébe, amit már nem lehet kiadni. Amennyiben a visszaküldött árut csak részben sérült, az eladó gyakorolhatja a fogyasztó azon jogát, hogy kártérítést és elindult igényét a vételárat visszatérítik. Ebben az esetben az eladó köteles bizonyítani a felmerült károkat. Az eladó a fogyasztók ebben az esetben visszaadja csak így csökkenthető vételi cenu.Na vételár visszatérítése a vevő, az eladó mellett elindult a ténylegesen felmerült költségeit az áruk visszaküldésének (szállítási költségek, stb) .právě elállási a fogyasztó, szerződések: a szolgáltatásnyújtás, ha azok végrehajtása volt az ő hozzájárulásával lejárta előtt megkezdett 14 napon belül ügyleteket a termékértékesítés vagy szolgáltatások, amelyek ára függ ingadozása a pénzügyi piaci akaratától függetlenül az eladó, az áruk szállítását beállítani kívánt a vásárló vagy személy, valamint az áruk, ahol gyors romlása, kopás vagy elavulás, a szállítás audio és video felvételek és számítógépes programok, ha megsértésének vevők az eredeti csomagolásban, a szállítási újságok, folyóiratok és magazinok, játék velejárója vagy lottó.

7) Szállítási és szállítási feltételek

Néhány tétel elk lehet osztani több csomagot. Szállítási marad mégis zmeny.Všetky szállítmány nyomon követése az érkezés, így megpróbáljuk megelőzni a problémákat, hogy a szállítási vznikajú.Ako cselekmény áruvisszaküldés: Készítsünk szállítmány az alábbiak szerint. Áruk amelyet vissza kell küldeni küldje el a címet az alábbiak szerint kiválasztott prepravcom.Ako pripraviťZásielka szállítmányt teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és minden dokumentációt), és abban az állapotban, amelyben vette fel szállítás. Csatlakoztassa a vásárlás igazolását az árukhoz. Kérjük, mindig csomagolópapír vagy kartonpapír, úgyhogy előfordulhatnak a szállítás során ragasztás, leírt vagy bármely más minőségromlás eredeti csomagolásban. Ne küldje el az árut szállításkor, javasoljuk, hogy biztosítsa az árut. A pénzt vissza kell téríteni a bankszámlára (ügyeljen arra, hogy tegye), és ez általában 3 munkanapon belül a szállítás. Abban az esetben, az áru visszaküldésének levonásra kerül a szállítási költségek (kivéve a panasz!).

8) Módszerek úhrady

Všetky fizetési mód választható, mielőtt kiválasztja a szolgáltatást. Minden fizetési mód szerepel dopravy.platba előre – ha ezt a lehetőséget választja, akkor kap egy listát az összes mentett adatok a fizetés. Az áru elszállítható Az összeg beérkezése után a bank účetdobierka – megrendelt áru szállítása postai úton és a az áru átvételekor fizetik hotovosti.osobný gyűjtemény – készpénzben fizetendő személyi odbere.platobná karta

9) Bezpečnosť

Pri kártyás fizetések nem kell félni a visszaélés. A hitelkártyák által támogatott 3-D biztonságos fizetési átjárót használunk. Minden belső információ (jelszó, név, művelet) titkosítva van. Arányának növelése titkosítják általános információk (tájékoztatás minden áruban) .

10) Reklamácie

V Ha az áru kapott sérült vagy hibás, kövesse az igénylési eljárás. Visszatér miatt a szerződés megszűnése 6. bekezdésben leírt Kereskedelmi podmienok.11) Panaszok poriadokVýrobky, figyelemmel a jogot a kérelmet kell benyújtani megfontolásra után azonnal hibák detektálására tisztának kell lennie, és a megfelelő dokumentumok és a hiba leírását vagy azonosított závady.http helye: //onlinefotka.sk/reklamacie/Ako postupovaťV panasza esetén, akkor választhat a két lehetőség, kövesse az alábbi lépéseket: Kérjük, küldje el a terméket a címet – „kapcsolati címet.” A kocsit az eladó oldala fedezi. Miután megtudta, mikor és hol tudjuk felvenni a szállítmányt, vegye fel velünk a kapcsolatot. A szállítmánynak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt)

és abban az állapotban, amelyben a szállításkor átvette. Csatlakoztassa a vásárlás igazolását az árukhoz. Mindig használjon csomagolópapírt vagy kartondobozt, hogy a csomagolás ne legyen kijavítva, leírva vagy más módon sérüljön a szállítás során. A szállítmányt ne küldje el, mely esetben az árukat nem veszi át. Javasoljuk, hogy biztosítsa az árut. Az áru átvételét követően azonnal panaszjelentést kap. Az árukat megfelelően kell csomagolni a szállításhoz, hogy ne okozzanak további károkat. A hibás vagy sérült árut kicseréljük, vagy a vételárat visszatérítjük. Az árut kell minden olyan okmányt csatolni, hogy a vásárlás az áru érkezett, így például chit, jótállási jegy és a többi. Az eladó nem felelős a károkért működésének termékek, funkcionális tulajdonságokat és kár helytelen használata a termékek, valamint a károk külső események és nem megfelelő kezelés. E származási hibákra a garancia nem vonatkozik. Az árukat csak higiéniai okokból tisztítják megfelelően. Ha a gyártó hosszabb garanciát vállal, ezt a katalógus katalógus tartalmazza. Az elutasított követelésekre vonatkozó követelések a követelésekért és a kezelési költségekért felszámíthatók. E-mailben vagy SMS-ben értesítést kap a panasz felszereléséről. Mint a megrendelés kézhezvételénél, tájékoztatni fogjuk a csomag expedíciójáról és a szállítási dátumról. Köszönjük, töltött időt olvasás üzleti podmienok.Tým onlinefotka.sk.Obchodné feltételek érvényesek 2016/01/01 hogy odvolania.Informácie vásárlók: változás esetén az üzleti feltételek érvényesek feltételeket, amelyek a hatályos a vásárlás dátumát .