A https://kepekfalra.hu internetes portál üzemeltetője
Felelős személy és kapcsolattartó
Felelős személy: Monika Bevízová
Kapcsolatba lépni:
Tel .: +421 915 830 932
E-mail: info@kepekfalra.hu
Hétfő-vasárnap 00: 00-23.59
1) A regisztrációról
„Kijelentjük, hogy az adatokat kizárólag azonosítási célokra használják fel a vállalatnál történő vásárláskor” Miviva s.r.o. „, és harmadik félnek nem adható át vagy más módon visszaélhető.
A megrendeléseket regisztráció nélkül lehet leadni.
2) – A megrendelés, adásvételi szerződés elfogadása és feldolgozása
Az eladó a távollévő vagy az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötése előtt, vagy ha a szerződés fogyasztói megrendelésen alapul, egyértelműen és érthetően értesíti a fogyasztót a (2) bekezdéssel vagy egy nemzetközi megállapodással összhangban. Szlovák Köztársaság köteles:
a) az áruk fő jellemzői vagy a szolgáltatás jellege a használt kommunikációs eszközök, valamint az áruk vagy szolgáltatások megfelelő mértékben,
b) az eladó vagy annak a személynek a neve és székhelye vagy üzleti helye, akinek a nevében az eladó jár el,
c) az eladó telefonszáma és egyéb adatok, amelyek fontosak a fogyasztó kapcsolattartásához az eladóval, különös tekintettel az elektronikus levél címére és a faxszámra, ha van ilyen,
d) az eladó vagy annak a személynek a címe, akinek a nevében az eladó jár el, ahol a fogyasztó panaszt nyújthat be az árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, panaszt vagy egyéb panaszt nyújthat be, ha ez a cím eltér a b) pontban említett címetől,
e) az áruk vagy szolgáltatások teljes ára, beleértve a hozzáadottérték-adót és az összes egyéb adót, vagy az áruk vagy szolgáltatások jellegét figyelembe véve az ár nem határozható meg ésszerűen előre, a kiszámításának módja, valamint a szállítási, szállítási, postai és egyéb költségek és díjak , vagy ha az ilyen költségeket és díjakat nem lehet előre meghatározni, az a tény, hogy az ilyen költségek vagy díjak szerepelhetnek a teljes árban; Határozatlan idejű szerződés vagy előfizetési megállapodás esetén az eladó tájékoztatja a fogyasztót a számlázási időszak teljes áráról, és ha ezt az árat nem lehet előre meghatározni, annak kiszámításának módjáról,
f) a távolsági kommunikációs eszközök használatának ára, amelyet a szerződés megkötésére lehet felhasználni, ha ez megemelt tarifájú szolgáltatási szám,
g) fizetési feltételek, szállítási feltételek, az az időtartam, amelyen belül az eladó vállalja az áru átadását vagy a szolgáltatás nyújtását, tájékoztatás a panaszok, panaszok és fogyasztói panaszok alkalmazásának és kezelésének módjáról,
h) tájékoztatás a fogyasztó elállási jogáról, az elállási jog gyakorlásának feltételeiről, határidejéről és eljárásáról; számú melléklet szerinti elállási nyomtatványt az eladó a fogyasztó rendelkezésére bocsátja. 3,
i) tájékoztatás arról, hogy ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, viseli az áruknak az eladónak történő visszaküldésének költségeit a 10. § (2) bekezdése szerint. 3, és ha eláll a távollevő szerződéstől, az áruk visszaküldésének költségeit is, amelyeket jellegüknél fogva postán nem lehet visszaadni,
j) tájékoztatás a fogyasztó azon esetleges kötelezettségéről, hogy az eladónak fizetnie kell az árat a ténylegesen nyújtott teljesítésért, a 10. § 5. §-a alapján, ha a fogyasztó az eladó 4. § (2) bekezdése szerinti kifejezett beleegyezése után eláll a szolgáltatási szerződéstől. 6,
k) információk arról, hogy a fogyasztó nem jogosult a szerződéstől elállni, vagy azokra az információkra, amelyek esetén a fogyasztó elveszíti a szerződéstől való elállás jogát,
l) utasítások az eladónak az áruk vagy szolgáltatások hibáinak általános szabályozás szerinti felelősségéről, 19),
m) a gyártó vagy az eladó által az általános szabálynál szigorúbb elvek szerint nyújtott garancia létezéséről és részleteiről, 20) ha a gyártó vagy az eladó biztosítja, valamint az áruk vagy szolgáltatások eladása után a fogyasztóknak nyújtott segítség és szolgáltatások létezéséről és feltételeiről, ilyen segítséget nyújtanak,
n) információk a vonatkozó magatartási kódexek létezéséről, 21) amelyeknek az eladó kötelezettséget vállalt, és arról, hogy a fogyasztó hogyan ismerkedhet meg velük, vagy megszerezheti a szövegüket,
o) határozott idejű szerződés esetén a szerződés időtartamára vonatkozó információk; határozatlan időre kötött szerződés esetén, vagy olyan szerződés esetén, amelynek érvényességét automatikusan meghosszabbítják, a szerződés felmondásának feltételeire vonatkozó információkat is,
p) tájékoztatás a fogyasztó szerződés szerinti kötelezettségeinek minimális időtartamáról, ha a szerződés ilyen kötelezettséget jelent a fogyasztó számára,
q) tájékoztatás a fogyasztó előlegfizetési vagy egyéb pénzügyi biztosíték nyújtására vonatkozó kötelezettségéről az eladó kérésére, valamint az ellátására alkalmazandó feltételekről, ha a szerződés ilyen kötelezettséget jelent a fogyasztó számára,
r) a funkcionalitásra vonatkozó információk, beleértve az alkalmazandó műszaki védelmi intézkedéseket az el
elektronikus tartalom, adott esetben,
s) az elektronikus tartalom hardverrel és szoftverrel való kompatibilitására vonatkozó információk, amelyekről az eladó ismeri, vagy adott esetben várhatóan tudni kell róla;
t) tájékoztatás a vita alternatív vitarendezési rendszeren keresztül történő rendezésének lehetőségeiről és feltételeiről, 21 a) az eladó egyidejűleg honlapján megadja az alternatív vitarendezési platformra mutató linket, 21 b) amelyen keresztül a fogyasztó javaslatot nyújthat be az alternatív vitarendezés kezdeményezésére.
A kitöltött „Megrendelés” formanyomtatvány formájában készült termékek elektronikus megrendelése és a vételár utólagos befizetése a generált számlának megfelelően javaslat a vevő által a vételi szerződés megkötésére.
A termékek megrendelésének az eladó általi elfogadása, és így az adásvételi szerződés megkötése az adásvételi szerződés megkötésének írásbeli megerősítése alapján történik, a távértékesítésről szóló fogyasztóvédelemről szóló törvénynek megfelelően. 102/2014 (konkrétan 6. §):
Az eladó köteles a fogyasztó számára a tartós adathordozón a szerződés megkötéséről szóló visszaigazolást azonnal megküldeni a távollévővel kötött szerződés megkötését követően, legkésőbb az áru átadásával együtt.
Az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslat egyben az eladó által a vevő telefonos vagy e-mailes megrendelése alapján készített árajánlat elküldését is jelenti. Ebben az esetben az adásvételi szerződést a vevőnek nyújtott árajánlat írásbeli megerősítésével, elektronikus úton kötik meg.
A „megrendelés” megrendelőlapon keresztül történő megrendelés esetén a vevő köteles a megrendelésben kiválasztott sorrendben kiválasztani a vételár fizetési módját, majd megfizetni az eladónak a vételárat, különben a vételi szerződés nem jön létre. Az eladó tájékoztatja a vevőt (vevőt), a vevő (vevő) pedig elismeri és elfogadja, hogy a megrendelés magában foglalja az ár megfizetésének kötelezettségét is.
Telefonos vagy e-mailes megrendelés esetén a II. A 3. cikk szerint a vevő köteles megfizetni a vételárat az eladó által a vevőnek (szintén elektronikus úton) kiállított és kézbesített számla alapján. Miután a befizetést jóváírta az eladó számláján, az eladó tájékoztatja a vevőt, hogy a terméket a vevő által megadott címre küldjük.
Az adásvételi szerződés határozott időre jön létre, és az eladó és a vevő kötelezettségeinek teljesítésével lejár.
8. Az eladó ezúton arról is tájékoztatja a vevőt, hogy a feltételeknek, különösen a SOI SK / 0677/99/2015 határozatra vonatkozó hozzájárulás megkövetelésével nem feltételezi a megrendelés teljesítését.
3) -Vásárlási ár és fizetési feltételek
Az e-bolton keresztül megrendelt termékek ára (a továbbiakban: „vételár”) mindig kifejezetten minden ügyfél számára keletkezik, miután az eladó honlapján teljesítette a megrendelést. Cikk (2) bekezdése szerinti végzés esetén. 5, az eladó elektronikus úton elküldi a vevőnek az árajánlatot.
Az eladó nem garantálja a vételárak időbeli érvényességét ugyanazon megrendelés esetén, bármely időszakban. A kétségek elkerülése érdekében egy adott megrendelés esetén keletkezett vételár az esedékességi napon belüli fizetés után már nem változik.
Az ár nyilvánvaló tipográfiai vagy egyéb hiba következtében változhat az áruk áránál az eladó rendszerében található vagy az adott e-boltban közzétett áruk esetében. Mind a vevő, mind az eladó jogosult a megrendelés lemondására. eláll az adásvételi szerződéstől (az áru átvételének pillanatáig), ha a vevőt egy áru vételárának változásáról értesítik nyilvánvaló nyomtatás vagy az áru árát érintő egyéb hiba miatt.
A vételár megfizetettnek tekintendő azon a napon, amikor a pénzt jóváírják az eladó számláján (vagy készpénzzel történő fizetés esetén készpénzfizetéskor).
A vételár és a magával a megrendeléssel, valamint az áruszállítással kapcsolatos összes költség megfizetésének módját (a fizetés módját a vevő a vásárlási portál honlapján megrendeli az árucikkek megrendelésének folyamatában) a megrendelési űrlap tartalmazza a teljes költség becsléssel.
Fizetéskor változó szimbólumként meg kell adni a létrehozott számla számát. A vevő által a fizetés során helytelenül megadott változó szimbólum a vételár hibás kiegyenlítését eredményezi, és a vevő viseli az ezzel kapcsolatos összes kockázatot, és a vevő hátralékban van a fizetési kötelezettség teljesítésével. A termékek vételára nem tartalmazza a szállítás árát vagy a termékek szállításával kapcsolatos egyéb költségeket.
A vételár lejárata:
a) a vételár fizetési módjának megválasztása után, a megrendelőlap használatával, a vevő köteles megfizetni az eladónak a vételárat, mielőtt átvenné az árut. Ugyanakkor a vevő jogosult fizetni a megrendelés kibocsátásakor és az eladónak történő elküldésénél, a fizetést a vételár és egyéb számszerűsített költségek előlegeként fogják fel, de a vevőt csak akkor ajánlják, hogy fizessen, miután az eladó elfogadta a megrendelést (a szerződés megkötése)
b) készpénzzel történő fizetés esetén az áruk átadásakor a vevő köteles megfizetni az eladónak a vételárat és egyéb számszerűsített díjakat (pl. díj
ok alacsony megrendelési árért, szállítási díjért, utánvéttel stb.), azaz a teljes kiszámított ár, legkésőbb az áru vevőnek történő átadásakor (a szállító társaságon keresztül is).
Utánvét:
az utánvétes ár nem szerepel az áruk vételárában, és a megrendelőlapon és a keletkezett számlán, vagy az e-mailben elküldött árajánlaton kerül kiszámításra, és a vevő vállalja, hogy azokat a vételárral együtt megfizeti.
az eladó azonban jogosult egyoldalúan és saját belátása szerint a teljes megrendelés értékének (összegének) belső meghatározására, amelyért a vevő már nem fizeti az utánvét után fizetendő árat. Az a tény, hogy a vevő fizeti vagy nem fizeti az utánvétes árat, a kérdéses online áruház weboldalán megjelenik a megrendelésben, és a teljes megrendelés értéke (összege) minden egyes külön létrehozott megrendelésnél eltérhet. Az eladó jogosult egyoldalúan megváltoztatni és módosítani a megrendelés (megkötött szerződés) értékét, amelyért a vevő nem fizeti az utánvétes árat, anélkül, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételekben változtatást kellene közölni. Ez a változás nem érinti az adásvételi szerződés megkötését.
Egyéb díjak:
Az áruk vételárának összege, beleértve az összes további díjat (pl. A fizetési formához és az áru átadásának formájához kapcsolódóan), a megrendelés tényleges teljesítése előtt a megrendelőlapon van meghatározva.
az eladó azonban jogosult minden megrendelést egyénileg és egyoldalúan, saját belátása szerint értékelni, hogy belsőleg meghatározzon egy olyan megrendelést, amelyben a vevő az áruk vételárán túl már nem fizet többletköltségeket a fizetéssel, a megrendeléssel és a szállítással kapcsolatban. a jelen Általános Szerződési Feltételeket az eladó. Ez a változás nem érinti a megkötött adásvételi szerződést.
ELŐZETES ÁRUK Fizetése:
Az eladó előre megkövetelheti az áruk megfizetését:
a megrendelt áruk értékére, 200 EUR feletti összegre szállítás nélkül (a kiállított előzetes számla alapján bankszámlára történő átutalással)
külföldre küldött áruk esetében (kiállított előzetes számla alapján átutalással bankszámlára)
olyan áruk megrendelésekor, amelyek nincsenek raktáron, vagy csak megrendelésre készülnek, akkor az áruk árának 50% -át előleg fizetni lehet. Ha a megrendelést a gyártási folyamat során törlik / törlik, az előleg elvész az eladó javára, aki viseli a megrendelt áruk előállítási költségeit.
(Előleg fizetése a kiállított előlegszámla alapján szükséges).
Az alap pénzneme az EURO pénzneme. Karakter: €.
A vételár és a szállítási költségek vevő általi megfizetésének banki díjait a vevő és a vevő bankja közötti szerződés szabályozza. Az eladó nem felelős a hozzá kapcsolódó ilyen vagy hasonló díjak összegéért.
Az elektronikus kommunikációs eszközök használatának költségeit a vevő és internetkapcsolat-szolgáltatója vagy elektronikus hírközlési szolgáltatója közötti szerződés szabályozza. Az eladó nem felelős a hozzá kapcsolódó ilyen vagy hasonló díjak összegéért.
A fizetési lehetőségek a következő oldalon találhatók:
4) -Áruk leszállítása
Az eladó köteles a termékeket megrendelt mennyiségben és minőségben, a vevő esetében pedig az I. cikk (1) bekezdésének értelmében szállítani a vevőnek. 5 az ezen Általános Szerződési Feltételek írásos másolatával együtt, ha korábban nem adta át azokat a termékre vonatkozó adóügyi dokumentumokkal és egyéb dokumentumokkal, ha léteznek és jellemzőek az adott termékre. Abban az esetben, ha a jelen Általános Szerződési Feltételek írásos példánya nem a vevő számára szólt az I. cikk (1) bekezdése értelmében. 5 termékkel együtt szállítva, a vevő köteles a termék átvételétől számított két munkanapon belül írásban értesíteni az eladót, ellenkező esetben feltételezhető, hogy az eladó ezen Általános Szerződési Feltételek írásbeli másolatának átadására vonatkozó kötelezettségét megfelelően teljesítette.
Ha a vevő nem ellenzi az áru átadásának elmulasztását és az áruval együtt szállított dokumentumok kézbesítését az áruk átadásától számított két munkanapon belül, a megerősített szállítási és fuvarlevél alapján, akkor feltételezzük, hogy az árut a vevőnek szállították, hacsak másként nem bizonyítják.
A házon belüli adásvétel és postai küldemények fogyasztóvédelméről szóló törvény szerint, amely az áruk és szolgáltatások interneten keresztül történő vásárlására is vonatkozik, hacsak az eladó és a fogyasztó (vevő) másképp nem állapodik meg, az eladó köteles a fogyasztó megrendelését a kézbesítéstől számított 45 napon belül teljesíteni. Ha az eladó nem teljesíti a szerződést, mert nem tudja kiszállítani a megrendelt árut vagy szolgáltatást nyújtani, akkor köteles haladéktalanul tájékoztatni a fogyasztót, és 15 napon belül visszaküldeni az árukért fizetett árat vagy előleget, kivéve, ha az eladó és a fogyasztó megállapodnak a cserében. A megrendelt termék szállítási helye a vevő által a megrendelésben megadott cím.
Az eladó haladéktalanul tájékoztatja a vevőt az áru szállításának lehetetlenségéről, valamint vis maior esetekről vagy olyan okokról, amelyekért az eladó vagy a fuvarozó / futár / futár nem felelős. Ebben az esetben az eladó felajánlja
e vagy helyettesítő teljesítményt nyújt a fogyasztónak, és az Általános Szerződési Feltételek és a jogszabályok szerint jár el.
Az eladó az árut eljuttatja a vevőhöz az általa a megrendeléskor megadott címre, és kizárólag annak a személynek, aki vevőként szerepel. Az áru szállítása vagy szállítása a vevőtől eltérő személynek az eladó külön előzetes írásbeli beleegyezése és az eladó által megkövetelt dokumentumok nélkül nem lehetséges. Ezért a vevőnek helyesen kell megadnia azonosító adatait az áruk megrendelésekor, valamint az áruk szállításának adatait. Az áruk szállítása az EU-n kívülre is lehetséges. Az áru szállítója jogosult arra, hogy megfelelő módon megtudja és ellenőrizze az elfogadó személlyel, hogy ez a személy vevő-e, és hogy jogosult-e az áru átvételére. Ha a körülmények megkövetelik, az eladó és a vevő megállapodhat a szállítási idő meghosszabbításában, vagy cseréjében ugyanazon minőségben és árban. Különleges igény esetén a szállítási idő további munkanapokkal meghosszabbodik, amelyről elektronikus úton értesítik a vevőt.
Az eladó a saját költségén szállítja a terméket a vevőnek (vagy annak a személynek, akit a vevő írásban felhatalmazott a termék átvételére), vagy harmadik félen keresztül (szállító-, futár- és kézbesítő cégek).
A termék átadása úgy történik, hogy átadják a vevőnek (vagy annak a személynek, akit a vevő írásban felhatalmazott a termék átvételére), ill. az első szállítónak szállításra való átadásával.
Az eladó tájékoztatja a vevőt, hogy fenntartja magának a jogot a megrendelt áruk (több mint 2 darab) kiszállítására és több különálló szállításra, azzal a ténnyel, hogy ilyen külön szállítmányok esetében a szállítás ára érvényes, mint a megrendelés elfogadásakor (azaz csak több szállítmányt számítanak fel csak ).
A szállított terméket megfelelően és biztonságosan kell csomagolni. A szállítólevél / szállítólevél aláírásával a vevő nemcsak a szállítást igazolja, hanem azt is, hogy a csomagolás nem sérült meg, és a terméket a megrendelésnek megfelelően teljes egészében leszállították.
Személyes átvétel esetén a termék látható sérülése vagy észlelhető hibák esetén a vevő jogosult a terméket átvenni. A termék átvételével úgy vélik, hogy a termék személyes ellenőrzése során nem volt kimutatható hiba. Személyes és szállítmányi kézbesítés esetén a vevő köteles a szállítmány / szállítólevélben a termék sérüléséről szóló feljegyzést ennek a kárnak a tömör leírása mellett azonnal megjelölni, ha az átvételkor észlelhető hibák észlelhetők, vagy rejtett hibák esetén legkésőbb a kézhezvételtől számított 10 napon belül. . Minden később bejelentett hiba és kár, ill. A szállított termék mennyiségére és minőségére vonatkozó állításokat az eladó nem fogadja el.
Az áru leszállításával együtt az eladó visszaigazolja a vevőt a szerződés megkötéséről tartós adathordozón.
A szerződés eredetét és e jogi aktus érvényességét a Ptk., Valamint annak felmondásának lehetősége szabályozza mind a vevő, mind az eladó részéről. A törvény meghatároz néhány lemondási lehetőséget, és lehetővé teszi a vevő és az eladó közötti megállapodást is a lemondásról. Ennek oka lehet például az e-kereskedelmi rendszer technikai hibája.
A szállítási idő itt is megtalálható: https://onlinefotka.sk/doprava-a-platba/
Fotóvászon (fotó a vásznon)
Fotóvászon (fotó vászonra, kollázs vászonra) megrendelésekor a megrendeléstől számított második-negyedik munkanapon végezzük el a gyártást és a nyomtatást. Ha futárszállítást választ, a falra festett festményét a feladást követő következő munkanapon kézbesítjük. A teljes szállítási idő max. A megrendeléstől számított 45 nap. A raktáron lévő áruk szokásos szállítási ideje azonban legfeljebb 3 nap.
Fotó pvc-n (fényképe műanyag táblán)
Ha fényképet rendelünk PVC-re (fotó műanyag lemezre), akkor a megrendeléstől számított második-negyedik munkanapon végezzük a gyártást, azaz nyomtatást és laminálást (ragasztást). A teljes szállítási idő max. A megrendeléstől számított 45 nap. A raktáron lévő áruk szokásos szállítási ideje azonban legfeljebb 3 nap.
Fotók (a fotók letöltése)
Fotók megrendelésekor (a fotók előhívása) a gyártást legkésőbb a megrendelés beérkezésétől számított 7 munkanapon belül elvégezzük. Ha futárszállítást választ, fényképeit a feladás utáni következő munkanapon kézbesítjük. A teljes szállítási idő max. 45 munkanap a megrendeléstől számítva. A raktáron lévő áruk szokásos szállítási ideje azonban legfeljebb 15 munkanap.
Fotomágnesek
Fotómágnesek megrendelésekor gyártást, azaz nyomtatást végzünk a megrendelés beérkezésétől számított második munkanapon. Ha futárszállításként választja, akkor a fénymágneseket a feladást követő következő munkanapon szállítjuk ki. A teljes szállítási idő max. 45 nap a megrendeléstől. A raktáron lévő áruk szokásos szállítási ideje azonban legfeljebb 3 nap.
Expressz kép, PVC kép vagy fotó visszakeresés.
A megrendelést a megrendeléstől számított 1 munkanapon belül teljesítjük. A feltétel a megrendelés 10:00 óráig történő teljesítése.
A teljes szállítási idő legfeljebb 2 nap (48 óra). A megrendelés expressz változatához kérjük, forduljon hozzánk telefonon a 0915 830 932 telefonszámon vagy az info@onlinefotka.sk e-mail címen, vagy rendelés leadásakor illesszen be egy expressz verziót a jegyzetbe.
Kollázsok fotókból – ha egy kollázs létrehozása egy fotóból és egy előzetes elküldés az ügyfél e-mailjére, azt nem hagyják jóvá (minden visszajelzés nélkül), a kollázs kialakítása automatikusan jóváhagyásra kerül, és az előnézet elküldésétől számított 7 napon belül a megrendelést a berendezések feldolgozzák a kollázs jóváhagyása nélkül . Így a kollázstervet automatikusan kinyomtatják az ügyfél jóváhagyása nélkül.
5) – áruk elfogadása
Az eladó, a szállítási vállalat vagy a kézbesítési szolgáltatás jogosult e-mailben, SMS-ben vagy más alkalmas formában (pl. Telefonon) értesíteni az árut a vevőnek. A vevő ugyanakkor beleegyezik abba, hogy az eladó ezeket az információkat megadja a szállítmányozó / szállítmányozó vállalat vevőjének vagy a kézbesítőnek. A vevő köteles a bejelentett áruszállításkor az általa megadott címen elérhetővé válni.
Az áru átvételét követően a vevő köteles érvényes személyazonosító okmányok (személyi igazolvány vagy útlevél) segítségével igazolni a személyazonosságát a fuvarozó számára. E dokumentumokból egyértelművé kell tenni a vevő kilétét és az áru átvételének jogát. Ellenkező esetben az árut nem az eladónak / szállítónak kell átadnia.
Ha a vevő nem veszi át a terméket, akkor az eladó a működésében vagy a cég székhelyének címén tárolja, és felkéri a vevőt, hogy vegye át. Ha a vevő az írásbeli kérelem kézbesítésének napjától számított 30 munkanapon belül sem veszi át a terméket, a termék további átvételére vonatkozó határidő lejártát követően az eladó és a vevő között a vételi szerződés által megállapított szerződéses viszony megszűnik.
A termék károsodásának kockázata és a termék károsodásáért való felelősség átvétele után az elöljáróra hárul, függetlenül attól, hogy a vevő személyesen vagy egy meghatalmazott személyen keresztül veszi-e át a terméket. Bekezdésben említett esetben. A cikk 3. cikkében a termék károsodásának kockázata és a termék károsodásáért való felelősség áthalad a kovácsolás napján azon a napon, amikor a vevő az első kézbesítési kísérletnél nem fogadta el a terméket.
Az áru átvételét követően a vevő köteles ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét és a szállítás hiánytalanságát, különös tekintettel a szállítási csomagok (csomagok / szállítmányok) számára. A szállítással és az áruval kapcsolatos bármilyen nyilvánvaló hiányosság esetén a vevő köteles haladéktalanul, legkésőbb 12 órán belül elektronikus úton vagy telefonon értesíteni az eladót. A vevő köteles a fuvarokmányon megjelölni a szállítás minden nyilvánvaló károsodását és a csomagolás sérülését. Ha a csomagolás vagy szállítmány újabb megsértését állapítják meg a küldemény jogosulatlan felnyitása esetén, a vevő köteles a szállítmányt / szállítmányozót nem átvenni.
Az átvételi jegyzőkönyv aláírásával a vevő megerősíti, hogy a küldeményt sértetlenül fogadták el. Ha a vevő nem ellenzi az áruk átadásának elmulasztását és az áruval együtt szállított dokumentumok kézbesítését az áruk átadásától számított 24 órán belül, a megerősített szállítási és szállítási bizonylatok alapján, akkor feltételezzük, hogy az árut a vevőnek szállították, hacsak más nem bizonyított.
6) – áruszállítás
Az eladó szállítási költségeit nem tartalmazza a termék vételára. Ezeket a megrendelőlapon és a keletkezett számlán, vagy az e-mailben elküldött árajánlatban számszerűsítik, és a vevő vállalja, hogy azokat a vételárral együtt megfizeti.
Személyes átvétel: A megrendelés ugyanazon a napon vehető át, amennyiben a megrendelt áruk raktáron vannak. Más esetekben tájékoztatjuk Önt. A megrendeléseket „08:00 és 16:00 között” vehetik át, ezen az időn kívül, megállapodás alapján.
Az áruval kapcsolatos panaszok a kézbesítéstől számított 3 napon belül lehetségesek, feltéve, hogy a sérülés a szállításkor nem volt nyilvánvaló!
A GLS futár által szállított áruk. A postaköltség, hacsak nincs másképp feltüntetve, 3,25 € -ot számít fel. Ha az ügyfelet nem találják meg, a következő munkanapra értesítést kap a szállításról és az azt követő szállításról. a szállítás ára emelhető. A szállítás ára azonnal megjelenik a szállítási mód kiválasztása után. A szállítással kapcsolatos panaszok csak átvételkor lehetségesek! Ha a csomag láthatóan megsérült, vagy ha a védőszalag elszakadt, akkor panasszal forduljon közvetlenül a szállítóhoz. A szállító nem vállal felelősséget a szállítás során okozott károkért, a szállítmányt általában a feladás után a következő napon szállítják le. Az ügyfelet e-mailben értesítik a szállításról.
Szállítási és fizetési díjak
A fotóvászon minden egyes megrendeléséért átalánydíjat számítunk fel a postaköltségért és a csomagolásért: 3,50 €
Utánvétes megrendelések esetén átalánydíjat számolunk fel (utánvéttel): 1 €
70 € feletti megrendelések esetén az ügyfél 100% kedvezményt kap a szállítás árából, így 70 € feletti vásárlás esetén a szállítás és a csomagolás ingyenes.
Az expresszként megjelölt megrendeléseket ezért 2 napon belül kell kézbesíteni, átalánydíjat számítunk fel: 10 € minden megrendelés után
Expressz nyomtatásnál ill. Fotók lehívásakor ezt a díjat minden megrendelés után csak egyszer számoljuk fel (a darabszámot nem).
120 € feletti megrendelések esetén utánvéttel nem lehet fizetni, és az ügyfél köteles a megrendelt áruk árának 90% -át előre befizetni bankszámlánkra legkésőbb a megrendelés leadásától számított 24 órán belül. Ha ez nem történik meg, a megrendelést töröljük.
2. Az eladó azonban jogosult egyoldalúan és saját belátása szerint belsőleg meghatározni a megrendelés értékét, amelyért a vevő már nem fizeti az áruszállítás árát. A szállítás árának vevő általi megfizetésének vagy elmaradásának ténye a megrendelésben jelenik meg a kérdéses online áruház honlapján. Az eladó jogosult egyoldalúan megváltoztatni és módosítani a megrendelés (megkötött szerződés) értékét, amelyben a vevő nem fizeti meg a szállítás árát, anélkül, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételekben változtatást kellene kimondani. Ez a változás nem érinti a megkötött adásvételi szerződéseket.
7) – Elállás az adásvételi szerződéstől
Az áru indoklás nélküli visszaküldésének törvényes joga csak akkor merül fel, ha a fogyasztó (vevő) az alábbiak révén vásárolta meg az árut:
távértékesítési szerződések (az eladó és a fogyasztó között kötött szerződések, amelyeket kizárólag egy vagy több távközlési eszközzel kötöttek meg és kötöttek az eladó és a fogyasztó egyidejű fizikai jelenléte nélkül, különösen egy weboldal, e-mail, telefon, fax, levél vagy ajánlati katalógus segítségével)
az eladó telephelyén kívül kötött szerződések (az eladó és a fogyasztó között az eladó és a fogyasztó egyidejű fizikai jelenlétében megkötött szerződések az eladó telephelyétől eltérő helyen; a fogyasztó által az eladó telephelyén kívül kötött szerződések; megkötött szerződések az eladó telephelyén vagy távközlés útján azonnal azt követően, hogy az eladó a fogyasztót személyesen és személyesen megszólította olyan helyen, amely nem az eladó telephelye, vagy az eladás során vagy azzal kapcsolatban kötött szerződés).
Tájékoztatás az adásvételi szerződéstől való elállás lehetőségéről: A vevő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül, elállhat az adásvételi szerződéstől attól az időponttól, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik fél, a szállító kivételével, átveszi a terméket, azaz. ez az időszak az áru átvételét követő 14 napon belül véget ér. Ha azonban ennek az időszaknak a vége nem munkanapra esik, az időszakot a következő munkanapra kell meghosszabbítani. A fogyasztó a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt is elállhat az áru leszállításának tárgyától.
A fogyasztó 14 napon belül élhet a szerződéstől való elállási jogával a 7. § (2) bekezdése szerint. Törvény 1. -a. nem. 102/2014. Coll. törvény a távértékesítési szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő fogyasztói védelemről vagy szolgáltatásnyújtásról, valamint egyes törvények módosításáról az eladónál papíron vagy más tartós adathordozón nyilvántartás formájában; ha a szerződést szóban kötötték meg, a fogyasztó bármely egyértelműen megfogalmazott nyilatkozata, amely kifejezi a szerződéstől való elállás szándékát (a továbbiakban: „elállási értesítés”), elegendő a fogyasztó elállási jogának gyakorlásához. A fogyasztó használhatja az eladó által neki biztosított elállási űrlapot. A szerződéstől való elállásról szóló értesítési minta elérhető az eladó weboldalán, a https: //onlinefotka.sk/vratenie-tovaru/ címen, vagy kérésre e-mailben vagy levélben megküldik neki.
Az elállási időszak akkor marad fenn, ha a vevő az elállási jog gyakorlásáról az elállási határidő lejárta előtt, azaz legkésőbb az elállási idő lejárta óta eltelt 14. napig értesítést küld. ha ennek az időszaknak a vége nem munkanapra esik, az időszakot a következő munkanapra kell meghosszabbítani.
A szerződés elállási jogának gyakorlása érdekében a vevőnek be kell nyújtania az eredeti vásárlási igazolást, amelyből egyértelmű, kitől, mikor, mit és milyen áron vásárolt. Ha a vevőnek nincs ilyen dokumentuma, nem élhet a szerződéstől való elállás jogával.
A szerződéstől való elállást követően az eladó visszatéríti a vevőnek a szerződés megkötésével kapcsolatban a vevő által teljesített összes fizetést (vételár, beleértve az áruk szállításának költségeit is). Ez nem vonatkozik a többletköltségekre, ha a vevő más szállítási módot választott, mint az eladó által kínált legolcsóbb szokásos kézbesítési mód. A vevőnek ezért visszatérítik a postaköltséget az e-bolt weboldalán felsorolt legolcsóbb postaköltségig. A kifizetéseket indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldik a vevőnek. Kifizetésük készpénzben, postai megrendeléssel vagy készpénzben történik, kivéve, ha a vevő kifejezetten beleegyezett egy másik fizetési módba, további díjak felszámítása nélkül. Plamert a megvásárolt árut 14 napon belül kifizetik a vevőnek, azonban a feltétel a visszaküldött áru visszaszállítása az eladó címére vagy az áru visszaszolgáltatását igazoló dokumentum bemutatása esetén, amelyik előbb bekövetkezik.
A szerződéstől való elállás esetén a vevő köteles az árut visszaküldeni, vagy az eladó jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott címére eljuttatni, legkésőbb a szerződéstől való elállás jogának gyakorlásától számított 14 napon belül. Az időszak akkor tekinthető betartottnak, ha a vevő a 14 napos időszak lejárta előtt visszaküldi az árut. A fenti időszakot az eladó meghosszabbíthatja, ha az árut nem adták vissza, vagy nincs bizonyítéka arra, hogy a vevő az eladó Általános Szerződési Feltételekben meghatározott címére küldött (küldött).
A szerződéstől való elállás után a vevő (fogyasztó) csak az áru visszaküldésének költségeit viseli az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére felhatalmazott személynek.
A vevő tudomásul veszi azt a tényt, hogy ha az áruhoz ajándékokat adnak, akkor az eladó és a vevő között az ajándékozási szerződés azzal a feltétellel jön létre, hogy ha a fogyasztónak a szerződés 7. cikk szerinti elállási joga a szerződésről, akkor az eladó és a vevő között. 102/2014. Sz., Az ajándékozási szerződés hatályát veszti, és a vevő köteles visszaküldeni a visszaküldött áruk kapcsán nyújtott ajándékokat stb.
Az eladó azt is javasolja (de nem feltételezi) a vevőnek (fogyasztónak), hogy a 14 napon belül megkötött szerződéstől való elállási jog gyakorlása esetén a vevő írásbeli elállási nyilatkozatot adott át az eladónak a visszaszolgáltatott áruval együtt, ezzel felgyorsítva az összes fizetés visszatérítését. (költségek) a szerződés megkötésével kapcsolatban.
A vevők – gazdasági társaságok szerződésektől való elállására a Kereskedelmi Törvénykönyvben meghatározott jogi feltételek vonatkoznak.
A vevő legkésőbb az áru raktárból történő kiszállításának napján, telefonon vagy e-mailben lemondhatja a megrendelést. Az eladó elérhetőségeit ezekben a feltételekben és az eladó weboldalán adják meg.
Az eladó a visszaküldött terméket utánvéttel nem fogadja el, a terméket – ha jogi okok állnak fenn – a vevőnek rendes postai csomag vagy futárcég formájában kell visszaküldenie.
Az árut sértetlenül, kopás nélkül kell visszaküldeni. A vevőnek joga van kicsomagolni és tesztelni az árukat, hogy meghatározzák azok tulajdonságait és működőképességét. Ha azonban az áru sérült, elromlott vagy nem működik, a vevő felelős az áru értékének csökkentéséért.
A vevő nem mondhat le a szerződésről, amelynek tárgya:
a szolgáltatás nyújtása, ha a szolgáltatás nyújtása a fogyasztó kifejezett beleegyezésével kezdődött, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelő tájékoztatást kapott arról, hogy a beleegyezés kifejezésével elveszíti a szerződés teljes elállásától való jogát a szolgáltatás teljes teljesítése után.
áruk értékesítése vagy szolgáltatások nyújtása, amelynek ára függ a pénzügyi piaci ármozgásoktól, amelyeket az eladó nem befolyásolhat, és amelyek a szerződés felmondásának időszaka alatt fordulhatnak elő,
a fogyasztó egyedi igényeinek megfelelő áruk, egyedi termékek vagy kifejezetten egyetlen fogyasztónak szánt áruk értékesítése,
gyorsan romló vagy romló áruk értékesítése,
védőcsomagolásba zárt áruk értékesítése, amelyeket egészségügyi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, és amelyek védőcsomagolása a szállítás után eltört,
olyan áruk értékesítése, amelyek jellegüknél fogva elválaszthatatlanul összekeverhetők más árukkal a szállítás után,
az alkoholtartalmú italok értékesítése, amelynek árában a szerződés megkötésekor megállapodtak, szállításuk legkorábban 30 nap elteltével történhet, és az áruk függ a piaci árak mozgásától, amelyet az eladó nem tud befolyásolni,
sürgős javítás vagy karbantartás végrehajtása, amelyet a fogyasztó kifejezetten kér az eladótól; ez nem vonatkozik a szolgáltatási szerződésekre és azokra a szerződésekre, amelyek tárgya a javításhoz vagy karbantartáshoz szükséges pótalkatrészek kivételével áruk értékesítése, amennyiben azokat az eladó fogyasztónál tett látogatása során kötötték, és a fogyasztó nem rendelte előre ezeket a szolgáltatásokat vagy árukat,
védőcsomagolásban értékesített hangfelvételek, videofelvételek, hangfelvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a fogyasztó kicsomagolta ezeket a csomagolásokat,
folyóiratok értékesítése, kivéve az előfizetői szerződés szerinti értékesítést és a nem védőcsomagolásban szállított könyvek értékesítését,
szállásszolgáltatások nyújtása nem szálláslehetőségek, áruszállítás, autókölcsönzés, vendéglátó-ipari szolgáltatások vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások nyújtása, és amelyek szerint az eladó vállalja, hogy ezeket a szolgáltatásokat a megbeszélt időpontban vagy határidőn belül nyújtja,
az elektronikus tartalom nyújtása nem tárgyi adathordozón, ha annak biztosítása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy az ilyen beleegyezés kifejezésével elveszíti a szerződéstől való elállás jogát.
Folytatás
az eladó aktív adatai:
Levelezési cím: Mivimo s.r.o.; B.Němcovej 43; 990 01; Veľký Krtíš; Szlovákia
Tel .: +421 (0) 915 830 932
E-mail: info@kepekfalra.hu
Figyelem:
Semmilyen jogi szabályozás nem biztosítja a fogyasztónak a jogot az ésszerűtlen visszaküldésre az ún kőbolt (létesítmény). Ha az eladó ilyen lehetőséget (vagy annak lehetőségét, hogy az árut más árura cserélje) felajánlja a fogyasztónak, ezt kötelességein felül teszi. Az áruk ésszerűtlen visszaszolgáltatásához vagy cseréjéhez való jog jogilag nem érvényesíthető.
Az eladó nem köteles figyelmeztetni a vevőt a kincsek elégtelen minőségére. Az eladó nem ellenőrzi a leadott dokumentumok minőségét, ezeket semmilyen módon nem módosítja és nem változtatja meg, hanem azokat automatikusan feldolgozzák. Nem felelős sem a dokumentumok tartalmáért és az általánosan kötelező jogi előírásoknak való megfelelésért, sem harmadik felek szellemi tulajdonjogainak megsértéséért.
A vevő felelős minden olyan kárért, amelyet harmadik félnek okozhat a termékek használata.
Abban az esetben, ha az eladó a megrendelés feldolgozása során megállapítja, hogy a dokumentumok benyújtott tartalma lekicsinylő, vagy ellentétes az eladó erkölcsi és etikai nézeteivel, vagy általában kötelező érvényű jogszabályokkal, vagy más jogi ellentétek vannak (pl. Alkohol, dohány vagy más törvényesen szabályozott termékek értékesítése 18 év alatti személyek), az eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, írásbeli értesítés kézbesítésével a megrendelés visszaigazolásának törléséről e-mailben. A vevő nem jogosult semmilyen kompenzációra, kivéve a már kifizetett vételár visszatérítését.
Az eladó az áru feladásának pillanatáig jogosult elállni az adásvételi szerződéstől is, különösen a megrendelt áruk vevő általi jelenleg nem elérhető miatt. Az Eladó azonban köteles haladéktalanul tájékoztatni a vevőt a vételről a vevő által a megrendelésben megadott e-mail címre. Az elállás előtt az Eladó jogosult felajánlani a vevőnek a helyettesítést. A vevőnek jogában áll megtagadni a csereteljesítést és elállni az adásvételi szerződéstől.
Az eladó a Szlovák Köztársaság vonatkozó jogszabályainak megfelelően garanciát vállal a leszállított termékekre. A jótállási idő attól a naptól kezdődik, amikor a termék megérkezett a vevőhöz. Vevők – gazdasági társaságok esetében a Kereskedelmi Törvénykönyv rendelkezései vonatkoznak a termékhibákért való felelősségre és a garancia nyújtásának feltételeire.
A termék hibával történő visszaküldése esetén, amely csak annak kézhezvételét követően vált nyilvánvalóvá, és amely a vásárláskor a szokásos ellenőrzés során nem volt nyilvánvaló és észlelhető, a vevőnek ésszerű kedvezményre van szüksége a vételárból, amely megfelel a hiba jellegének és mértékének, illetve a vételár visszatérítésének. Ha a hiba miatt az elem használhatatlanná válik, a vevő jogosult elállni a szerződéstől. A szerződő felek megállapodása alapján a hibás termék helyettesíthető egy új hibamentes termékkel. A sérült vagy hibás áruknak teljesnek kell lenniük.
Az e cikkben meghatározott eljárásokat értelemszerűen alkalmazni kell a vevő panaszának vagy javaslatának benyújtására.
Felügyeleti szerv: Központi Felügyelőség, Szlovák Kereskedelmi Felügyelet, 29. posta, Prievozská 32, 827 99 Pozsony 27, Szlovák Köztársaság vagy a régió megfelelő felügyelősége. http://www.soi.sk/sk/Kontakt.soi
8) Biztonság
Hitelkártyával történő fizetéskor nem kell aggódnia a visszaélések miatt. Bevált fizetési átjárót használunk 3D-s biztonságos protokollal, amelyet kártyatársítások támogatnak. Minden belső információ (jelszavak, nevek, műveletek) titkosítva van. A sebesség növelése érdekében nem titkosítja az általános információkat (az egyes árucikkekre vonatkozó információkat).
9) Panaszok
Abban az esetben, ha a tőlünk kapott áruk sérültek vagy nem működnek, kövesse a panaszkezelési eljárást. Az áruk visszaszolgáltatását a szerződés elállása miatt a Feltételek 6. pontja írja le.
10) Panaszos eljárás
Azokat a termékeket, amelyekre a panasz benyújtásának joga vonatkozik, a hiba megállapítását követően azonnal át kell adni értékelésre, tisztának és a megfelelő dokumentumokkal, valamint a hiba leírásával kell ellátniuk, vagy meg kell jelölniük a hiba helyét.
https://onlinefotka.sk/reklamacie/
Garancia, panaszfeltételek és panaszeljárás
E pont rendelkezései nem vonatkoznak azokra a vásárlókra, akik nem fogyasztók, vagy üzleti célból vásárolnak termékeket, és nem természetes személyek személyes fogyasztására; Az áruk hibáinak felelősségét ebben az esetben a 422. és azt követő §-ok szabályozzák. Kereskedelmi törvénykönyv. Az eladó a fogyasztói panaszokat a Szlovák Köztársaság jogszabályainak, különös tekintettel a sz. 250/2007. Sz. módosított formában a Szlovák Köztársaság Polgári Törvénykönyve és az érvényes jogszabályok.
A polgári jogi viszonyok alapján vásárolt összes áru esetében a szavatossági idő a Szlovák Köztársaság jogszabályainak megfelelően 24 hónap, kivéve, ha a Szlovák Köztársaság jogszabályai rövidebb időszakot írnak elő bizonyos típusú árukra. A jótállási idő attól az időponttól kezdődik, amikor az árut a vevő kézhez vette. Az eladó a vevő fogyasztóval szemben felel az áruk hibáért a Ptk 623. és 623. §-a szerint.
A jótállási idő időtartama Ön
a Szlovák Köztársaság jogi szabályozásából következik. Ha a felhasználási időszakot az eladott cikken, annak csomagolásán vagy a hozzá csatolt útmutatóban jelölik meg, a jótállási idő nem ér véget ezen időszak lejárta előtt.
A vállalati ügyfelek által az üzleti kapcsolat (a Kereskedelmi Törvénykönyv értelmében) alapján megvásárolt összes termék esetében a garanciális időt – a „minőségi garanciát” – az eladó határozza meg 12 hónapra.
Panaszt lehet benyújtani:
személyesen: Mivimo s.r.o; B.Němcovej 43; 990 01; Veľký Krtíš; Szlovákia
postán a következő címre: Mivimo s.r.o; B.Němcovej 43; 990 01; Veľký Krtíš; Szlovákia (az áru küldésével a vásárlás igazolásával együtt).
A vevő az igényelt áruhoz csatolja az áruvásárlás igazolásának olvasható eredetijét vagy másolatát, és részletesen ismerteti a hibát, valamint azt, ahogyan a hiba külső módon nyilvánul meg. Az árukat tiszta állapotban, az áruhoz mellékelt tartozékokkal együtt kell szállítani.
A Vevő a jótállási időszak alatt, a termékhiba megismerése után azonnal jogosult a termékre vonatkozó igény benyújtására, írásban benyújtott igény benyújtásával az eladó által a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott címre, az általánosan kötelező jogi előírásoknak megfelelően.
Az eladó köteles a vevő panaszát írásban (elektronikus úton, postai úton) kezelni, hogy az írásbeli panasz beérkezésétől / kézhezvételétől számított 30 napon belül értesítse a panasz kezelésének eredményét.
A jótállás és a panaszok részletes feltételeire az Eladó panaszkezelési eljárása az irányadó, amelyet közzétesznek, és a fogyasztók számára az online áruház weboldalán is elérhető.
11.) Nem beszedett áruk
Ha az ügyfél nem mond le a szerződésről, és egyszerűen nem jön átvenni az árut (vagy nem fogad el utánvéttel), lemondási díjat nem számítanak fel neki.
Viszont díjat számít fel a nem igényelt áruk tárolásáért. Ezt a lehetőséget a Polgári Törvénykönyv adja meg (a fogyasztói szerződésekről szóló szakasz).
Ha az ügyfél a megbeszélt határidőn belül nem veszi át megrendelt áruját, az árut visszaküldik az eladónak, akinek lehetősége van az árut a visszaküldéstől számított 365 napig tárolni. A tárolási időszak attól az időponttól kezdődik, amikor az árut az eladó átveszi, és az eladó egyszeri 150 eurós díjat számít fel a tárolásért. 365 nap elteltével (az eladó döntése alapján még korábban) a tárolással okozott pénzügyi kár jogszerűen megtérül. Az áru vevőnek történő átvételének határideje a szállítmánynak az eladóhoz történő visszaérkezésétől számított 200 napon belül van.
IX. Cikk – Online alternatív vitarendezési (RSO) információk az e-shop számára
Az eladó ezúton tájékoztatja az ügyfeleket (vevőket) arról is, hogy 2016. február 1-jén a Kbt. 391/2015 Coll. a fogyasztói jogviták alternatív rendezéséről és egyes törvények módosításáról. E törvény célja, hogy új lehetőséget teremtsen a fogyasztók számára az eladóval folytatott vitájuk gyors, hatékony, kevésbé formális és mindenekelőtt ingyenes rendezésére. csak minimális költséggel. Békéltető megoldás eléréséről van szó, ill. a fogyasztó és az eladó között létrejött megállapodás a vita rendezéséről, amely kötelező érvényű jogalapot képez, miután mindkét fél megállapodott annak megfogalmazásával.
Az alternatív vitarendezés törvényi szervei a Hálózati ipar szabályozásáért felelős hivatal, az Elektronikus hírközlés és postai szolgáltatások szabályozásáért felelős hivatal és a Szlovák Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság. Ezenkívül a szlovák Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság az ún maradék egység, ami azt jelenti, hogy jogosult lesz olyan viták rendezésére is, amelyek esetében más szervek hatásköre nincs meghatározva, a pénzügyi szolgáltatások nyújtására irányuló szerződésekből eredő vitákon kívül.
Törvény 11. §-a szerint. A fogyasztói jogviták alternatív rendezéséről és egyes törvények módosításáról szóló 391/2015. Cikk értelmében a fogyasztónak joga van az eladóhoz fordulni jogorvoslatért, ha nem elégedett azzal, ahogy az eladó panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette jogait. Az eladóval fennálló vita esetén a fogyasztónak jogában áll a vita megoldásának minden lehetőségét kihasználva az alternatív vitarendezés tárgyához fordulni, amelynek értéke meghaladja a 20, – € -t. A jogszabály nemcsak a „belföldi”, hanem a „határokon átnyúló” vitákra is vonatkozik, azaz viták a Szlovák Köztársaságban működő külföldi fogyasztók és eladók között.
Az AVR-szervezet a megindítás dátumától számított 90 napon belül megszünteti a vitát, értesítve a petíció benyújtóját a határidő 30 nappal történő meghosszabbításáról (akár többször is).
Ha a fogyasztó nem elégedett azzal, ahogy az eladó panaszát kezelte, vagy egyéb módon megsértette jogait, akkor lehetősége van petíciót benyújtani az érintett szervhez. Ez nem zárja ki annak lehetőségét, hogy vitáját bíróságon keresztül oldja meg. A vita zökkenőmentes rendezése érdekében a törvény előírja az eladó kötelező együttműködésének biztosítását.
Az ADR szerv:
Szlovák Kereskedelmi Felügyelet, Központi Felügyelőség, Nemzetközi Kapcsolatok és Alternatív Fogyasztói Vitarendezési Osztály, Prievozská 32, pp. 29, 827 99 Pozsony 27, SR.
Web: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
E-mail: ars@soi.sk, adr
@ soi.sk
A fogyasztó az ajánlatot a 391/2015. Sz. Törvény 12. §-ában meghatározott módon nyújthatja be. az alternatív fogyasztói vitarendezésről és egyes törvények módosításáról, beleértve elektronikus úton is az online vitarendezési platformon keresztül: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
Az alternatív vitarendezés kizárólag a természetes személyek fogyasztóinak van fenntartva, nem a vásárló vállalkozóknak. A vitát a távollevőszerződést kötött fogyasztó és eladó között rendezik, amelynek vitájának értéke meghaladja a 20 eurót.
Az eladó elektronikus úton tájékoztatja a vásárlókat a pályázatok, javaslatok, javaslatok és a viták megakadályozására irányuló kísérletek egyedi benyújtásának lehetőségéről is az info@onlinefotka.sk e-mail címre.
X. cikk – A személyes adatok és a magánélet védelme
A vevő személyes adatait a törvény szerint kezeljük. nem. 122/2013 Coll. törvény által módosított személyes adatok védelméről. 84/2014 Coll. (A 2014. május 30-i törvény teljes szövegét a törvénygyűjtemény sorolja fel a 136/2014 Coll. Sz. Alatt (a továbbiakban: ZoOOU). A vevő tudomásul veszi, hogy az eladó személyes adatait olyan mértékben dolgozza fel: név és vezetéknév, cím, azonosító szám, e-mail cím, telefonszám (a továbbiakban együttesen: „személyes adat”).
A vevő tudomásul veszi, hogy köteles személyes adatait (regisztrációkor, felhasználói fiókjában, az áruház webes felületéről történő megrendeléskor) helyesen és őszintén közölni, és köteles indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatni az eladót a személyes adatainak bármilyen változásáról.
A megadott személyes adatokat csak az eladó vagy annak kijelölt feldolgozója dolgozza fel. Harmadik felek csak az alkalmazandó jogszabályok által meghatározott esetekben férhetnek hozzá az ügyfelek személyes adataihoz (különösen közigazgatási vagy büntetőeljárás során, a fogyasztói jogok védelme, a Szlovák Posta által történő áruszállítás esetén). Ha az árut futárcég szállítja, akkor személyes adatait (név, vezetéknév, szállítási cím, telefon, e-mail tartományban) megadjuk – a vevő által választott fuvarozónak.
A személyes adatokat az eladó a különleges előírásoknak megfelelően dolgozza fel. A személyes adatok feldolgozása elektronikus formában, automatizált módon vagy nyomtatott formában történik, nem automatizált módon.
A vevő megerősíti, hogy a megadott személyes adatok pontosak, és arról tájékoztatták, hogy ez önkéntes személyes adatok megadása.
Abban az esetben, ha a vevő úgy véli, hogy az eladó vagy a közvetítő a törvényét megsértve kezeli személyes adatait, magyarázatot kérhet az eladótól vagy a közvetítőtől. A ZoOOU szerint a vevőnek joga van többek között a helytelen, hiányos és elavult személyes adatok helyesbítéséhez, az eladó általa feldolgozott személyes adatok listájára vonatkozó információkhoz és a 28. § (2) bekezdésében meghatározott egyéb jogokhoz. 1 ZoOOU.
Különösen a vevőnek van joga bármikor, elektronikus úton megváltoztatni vagy visszavonni személyes adatainak marketing célú megadásához való hozzájárulását: a vevőnek joga van többek között a helytelen, hiányos és elavult személyes adatok helyesbítésére. 28. §-ában meghatározott folyamatok és egyéb jogok 1 ZoOOU.
Az onlinefotka.sk csapata
Az üzleti feltételek 2024.07.01-től további értesítésig érvényesek.
Az üzleti feltételek változása 2020.10.01. (Hozzáadott szöveg a kollázs 4. pontjának 15. bekezdéséhez)
Tájékoztatás a vásárlók számára: a szerződési feltételek megváltozása esetén a vásárlás napján hatályos feltételek érvényesek.